mardi 5 novembre 2013

Zorunluluktan yaptığım bütün işleri bir süreliğine bıraktım (Haritasız Kentler 4)

Zorunluluktan yaptığım bütün işleri bir süreliğine bıraktım. Gece ve gündüzü sadece onu dinlemeye ve ona bakmaya ayırdım. Önce, yaşadığımız şehrin tüm sokakları evin iҫine doldu. Daha sonra, dışımızdaki diğer bütün şehirler apartmanın merdivenlerini doldurup, iҫeri girmek iҫin sıraya durdu. Bana anlatmaya değer bulduğu herşey beni onunla tanıştırıyordu. Şöminenin önünde uzanıyorduk birbirimize susmak iҫin. İşte ‘nereye gideceğim buradan sonra’ sorusunu kendime sormayı bırakmam o güne rastlar. Ona bakmaktan kendimi alamıyor, kırpmak iҫin gözümü kapattığım an, o kısacık süre iҫinde kaybolacağından korkuyordum. Ama en ҫok kaybolduğu yerde onu bulmaya gittiğimde, onu tekrar bulamadan kaybolmaktan. 

Binnaz Bulut
Haritasiz Kentler 

photo by Anna Knight 

//

//

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire