dimanche 27 décembre 2009

En kisa yol



Iki KAlp

Iki kalp arasinda en kisa yol :
Birbirine uzanmis ve zaman zaman
Ancak parmak uclariyla degebilen
Iki kol.

Merdivelerin oraya kosuyorum
Beklemek govde kazanmasi zamanin
Cok erken gelmisim seni bulamiyorum,
Bir seyin provasi yapiliyor sanki.

Kuslar toplanmis gocuyorlar
Keske yalniz bunun icin sevseydim seni.

Cemal Sureya
«  20 Siir »’den
.................................................................




Gece biTkileRinden

Gece bitkilerinden korkuyorum,
Hayir, geceleri bitkilerden !
Gizlenirken vurulmus ulaklara agittir
Bana actigin her telefon.

Iki kalp arasinda en kisa yol :
Birbirine uzanmis ve zaman zaman
Ancak parmak uclariyla degebilen
Iki kol.

An ki fiskiyesi sonsuzlugun
Keske yalniz bunun icin sevseydim seni.

Cemal Sureya
«  20 Siir »’den
.................................................................





Bir çiCek



Bir cicek duruyordu, orda, bir yerde,
Bir yanlisi duzeltircesine acmis ;
Gelmis ta agzimin kenarinda
Konusur durur.

Bir gemi bembeyaz teniyle aciklarda,
Guverteleri uctan uca orman ;
Aldim cicegimi surama bastim,
Bastim ki yalnizligimmis.

Bir basina arsinliyor bir adam mavi treni
Keske yalniz bunun icin sevseydim seni.
Cema Sureya
« 20 Siir »’den...





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire