dimanche 13 septembre 2015

Nereden dolaşabilirdi gemiler? (Haritasız Kentler - 22)





Torino - June 2015
photo by me


Dudaklarına bakmaya devam ettim sen konuşurken. Onlar hakkında tek kelime etmemiştim şimdiye dek, bundan sonra da etmeyecektim. İşte bu yüzden farketmemiştin belki de onlara baktığımı. Bir öğleden sonra denizine ayaklarımızı sarkıtmıştık. Kıyıda olmanın, güneşte olmanın ve birlikte olmanın tadı birbirine karışınca mutluluk gibi birşeye benzedi. Koca bir dağı oyup geҫit yapmışlar dedin gemiler Iskandinavya’ya gitmek iҫin taa şeyden dolaşmasın diye. Ama bu şehrin haritası yoktu ki, nereden dolaşabilirdi gemiler? Hatırlatmadım bunu. Gerҫekten de seninle aynı şehirde yaşıyor olduğuma hala inanamıyor, bunun ҫok ama ҫok kısa sürecek bir hayalden başka birşey olmamasından korkuyordum. Dudaklarına bakmaya devam ettim. Çatal bıҫak sesleri dalga seslerine karışırken seni öpmek istediğimi sandın galiba. Oysa ben sadece seni öpmeyi merak etmiştim.  


/ / /


/ / / 



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire