samedi 27 avril 2013

Bana kedinden ҫok senden sözetti (Haritasız Kentler 1)




Bana kedinden ҫok senden sözetti. Ben ona henüz hiҫbir şey sormamışken. Ona uzandığımda elim onun iҫinden geҫti, sanki sana dokundum, arkasındaki. Gülümsedin. Farketmedi. Seni merak etmeye başladım, merak ettikҫe seni düşünmeye, seni düşündükҫe seni sevmeye, sevdikҫe sana sığınmaya, sana sığındıkҫa -senden habersiz, senden korkmaya, korktukҫa senden kaҫmaya. Anlatamadım ona ҫünkü onu göremiyordum artık. Ona uzanmamaya başladım, dolayısıyla elim onun iҫinden geҫip arkasındaki sana dokunamamaya başladı. O bana hala senden sözediyordu. Ne yapmam gerektiğini bilemez halde beklemeye  başladım. Beklemek iyi geldi.

Binnaz Bulut

Haritasız Kentler 




Adatepe Koyu 

//


//

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire