vendredi 17 juin 2011

Siddetle ihtiyacim var beni opmene




Marc Chagall, L'anniversaire, 1915. Huile sur carton (80.6 x 99.7 cm). 
The Museim of Modern Art, New York.



Son Sen 

Siddetle ihtiyacim var beni opmene
dudaklarin dudaklarimi hacize gelsin
dokun ! dokun ! dokun etime, 
etimle suslensin ardic gozlerin
aksam olup da delikanlilar siyah giydiler mi
(disavurumcu zifir ve seni seviyorum)
turuncu soyundu mu orospu karilar ve donmeler
bir selale calarim en yakin vitrin camini kirip
ceplerimde bahar siirleri ve ilkokul ogretmenleri
en guzel sesleri cizip anahtarimin kenariyla
aglarim! aglarim ulan sana ne, sen
soyun-mumlari sondur-yatagina uzan!
sute aski ufle!*

biyiklarimi kestim, kiravatimi taktim, suyumu ictim
gittim**
gidiyorum***


*: sevda kafiyeleri arasindaki kivamli sitoplazmik uzantilar degil miydi saclarini kizartip da seni govdeni bosaltip cekip uzaklasmaya mecbur eden cekic ugultusu ve kil buketleri - ki benim sahmerdanim senin cocuk karanliginda yasli bir alice'di ve harikalar diyarinda iskambil adamlara poker borcum, sen, nasil, fakat 

**: yagmur kadardin, prezervatiflerimizden kan emdi mesut yasayan meshur yalnizlar ve meddah kronolojiler. Agzinda kanarya lekesi. 

***: muradim yaniyor. Sen oyna hayatimi ey Robert De Niro. Sen soyle sarkimi ey huzun: Newyork ! Newyork !




  Kucuk Iskender 
Erotika

( Fryderyk Franciszek Chopin )

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire