jeudi 22 décembre 2011

Sonra, dondum

Epey bir zaman buradan uzakta kalmistim. Yabanci bir ulkedeydim. Her sey cok baskaydi. Her sey... Insan, bir yerde yabanci olunca, soylesinden bir rahatlik kazaniyor: Caniniz bir seye mi sikildi, yolunda gitmeyen bir sey mi var, cevreyle mi uyusamadiniz, bay falan ya da bayan filanla bir derdiniz mi oldu,  diyorsunuz ki kendinize : "Canim, yabancilik iste..." Sanki, yabanci olmasaniz bunlar olmayacakmis gibi gorunuyor. Derdinizi yabanciliga yukleyince, biraz olsun rahatliyorsunuz. Evet, o zaman her sey cok baskaydi. Iyi miydi, kotu muydu bilemiyorum. Cok baskaydi. Her sey... Sonra, dondum. Uzun suren atesli bir hastaliktan yeni kalkmis gibiyim simdi. Bircok seye yeniden baslamam gerekiyor. Yurumeyi bile sanki yeniden mi ogrenmek zorundayim, oyleye benziyor. Ustelik, hic de kolay oluyor degil. 




Necati Tosuner
Sisli ve Sonrasi 
1996








Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire