samedi 21 juin 2014

Sadece uyku insanı kendine ҫağırır (Haritasız Kentler 10)




Kit söylediği herşeye inandığımı sanıyor. Sanmak ne kelime, bundan emin. Ne düşündüğümü bildiğini söylüyor. Oysa ben, bir ağacın arkasına  saklandığında onu görebiliyorum. Bir kapıyı ҫalmak iҫin elini kaldırdığında daha vurmadan aҫabileceğimi ve o daha ҫıkmadan kapıyı üstüne kapatabileceğimi... Bu şehirde onun henüz keşfetmediği yerler keşfettim. Oralara gidince beni göremez. Haritasız bir kentte benim izimi süremez. Beni bir kez kaybederse bir daha bulamaz. Sadece uykuyla konuşur, uykunun söylediklerine inanırırm. Çünkü sadece uyku insanı kendine ҫağırır. 

Binnaz Bulut 
Haritasız Kentler 



                     






                        Paris 2008 (photos by me)

*


*




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire